mercredi 11 février 2015

Quilt for Christmas Gift




I just realized that I haven't show you the quilt I made for a member of my family as Christmas gift. It's made with the Blue Ducks technique, starting with larger squares of brown and green batiks. I really enjoyed making it, it's easy, you only have squares in hand at all the steps.  And my nephew enjoyed receiving it!

Je viens de réaliser que je ne vous ai pas montré le quilt que j'ai fait pour un membre de ma famille comme cadeau de Noël. Il est réalisé avec la méthode des Blue Ducks, en commençant avec des carrés de batiks, plus grands. J'ai eu beaucoup de plaisir à le faire, c'est facile, on n'a que des carrés en main, à toutes les étapes. Et mon neveu à eu du plaisir à le recevoir.



Starting the quilt  /  Début du quilt:




5 commentaires

On Instagram

© Mary & Patch. Made with love by The Dutch Lady Designs.